Tudatos Ásványvilág

Tudatos Ásványvilág

Hogyan manifesztáltam egy eseményt, miután elengedtem az irányítást?

2024. október 11. - kézműves ékszerek

 Volt egy nagy álmom. Egy cél, amire minden erőmet, figyelmemet és energiámat ráfordítottam. Mindent megtettem érte: terveztem, léptem, figyeltem a lehetőségeket. Tudtam, mit szeretnék, és minden létező módszerrel próbáltam megvalósítani. Azonban nem sikerült. Hiába tettem meg mindent, amit csak lehetett.

Egy darabig csalódott voltam. Hiszen ha mindent megtettem, amit lehetett, miért nem sikerült? Aztán rájöttem, hogy néha azzal, hogy görcsösen ragaszkodunk valamihez, valójában megakadályozzuk annak megvalósulását. Ekkor döntöttem úgy, hogy elengedem az irányítást.

Elengedés alatt nem azt értem, hogy feladtam az álmot, hanem azt, hogy elengedtem a kontrollt. Nem próbáltam tovább erőltetni, nem feszengtem azon, hogy mikor és hogyan fog megtörténni. Helyette elkezdtem bízni abban, hogy az univerzum majd a saját időzítése szerint elhozza nekem azt, amit szeretnék. És még valami fontosat tettem: meghoztam a döntést, hogy hálás leszek érte, mintha már megvalósult volna. Nem gondoltam többet a „hogyanra”, csak hittem abban, hogy meg fog történni.

A csoda négy nap múlva történt meg

Elképesztő, hogy mi történt négy nappal később. Pontosan az valósult meg, amire vágytam – sőt, még jobban, mint ahogy azt eredetileg elképzeltem! És ami igazán érdekes: nem is úgy érkezett, ahogy terveztem. Valami teljesen váratlan módon, de csodálatosan történt meg.

Ez az élmény megtanított arra, hogy a manifesztáció nemcsak arról szól, hogy mit szeretnénk, hanem arról is, hogy képesek vagyunk-e elengedni a görcsös ragaszkodást. Ha folyton azon agyalunk, hogyan fog megvalósulni, és mikor jön el az eredmény, azzal akadályozzuk a természetes folyamatot. Néha a legjobb, amit tehetünk, hogy elengedjük a kontrollt és bízunk abban, hogy minden a megfelelő időben és módon fog történni. Az univerzum jobban tudja, mi a legjobb számunkra, és amikor bízunk benne – valódi hitből –, akkor a dolgok a helyükre kerülnek.

pexels-anete-lusina-7256756.jpg

                                                                     Kép forrása: Pexels.com

Összefoglalva:

  1. Tegyél meg mindent, amit tudsz. Dolgozz a célodon, építsd fel a lépéseket, és add bele az energiád.
  2. Engedd el a ragaszkodást. Amikor úgy érzed, mindent megtettél, hagyd, hogy a dolgok természetesen alakuljanak. Ne görcsölj azon, hogy hogyan fog megtörténni.
  3. Köszönd meg előre. A hála segít abban, hogy energetikailag összhangba kerülj azzal, amit szeretnél.
  4. Bízz az univerzumban. Néha a legváratlanabb módon érkezik meg, amit szeretnénk. Bízz abban, hogy minden a megfelelő időben és módon fog megtörténni.

A manifesztáció és az elengedés kulcsa

Ez az élmény megmutatta nekem, hogy a manifesztáció lényege nemcsak a vágyakozásban és a kemény munkában rejlik, hanem abban is, hogy bízni tudjunk a folyamatban. Néha a legjobb dolog, amit tehetünk, az, hogy elengedjük az irányítást, és megnyitjuk magunkat a lehetőségek előtt. Amikor elengedjük a görcsös ragaszkodást, teret adunk az univerzumnak, hogy elvégezze a dolgát, és megmutassa nekünk, hogy az álmaink hogyan válhatnak valósággá.

Ha van egy vágyad, amit szeretnél megvalósítani, emlékezz: nem kell tudnod minden részletet előre. Tedd meg, amit tudsz, de amikor eljön az idő, engedd el, és bízz abban, hogy minden a lehető legjobban fog alakulni. Az univerzum mindig támogat, ha nyitott vagy rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosasvanyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr7218706330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása